Kontakt: [email protected]

Har ni smakat Anammas vegofiléer någon gång? Jag käkar dem om inte varje dag så i alla fall flera gånger i veckan. De är fantastisk goda, lätta att marinera och smaksätta och med en fin ”köttig” konsistens. Jag har bjudit många skeptiska icke-vegetarianer på dessa godingar, och samtliga har konstaterat att ”ja men det var ju faktiskt gott” med viss förvåning i rösten. Dessutom har de en närmast förträfflig ingredienslista (sojaprotein (GMO-fri), citronjuice, äppelextrakt, vitlök, salt, naturlig arom, kryddor) och är till skillnad från många andra märken använder de inte äggvita och är därför veganska.

 

Jag skulle kunna skriva en hel bibel om hur bra de här vegofiléerna är. När jag läste på Anammas facebooksida att de ska lägga ner produktionen av just de här vegofiléerna blev jag, om jag ska vara riktigt ärlig, nästan bestört. Sedan vi tog bort äggvita från våra produkter & blev veganska har försäljningen ökat så kraftigt att vi nu måste ta det tuffa beslutet att lägga ner en av våra produkter för att hinna med. Vi valde Vegofilén då den är mycket svår & tidskrävande att tillverka” skriver de på facebook, men jag är inte riktigt beredd att släppa de här fantastiska filéerna utan en fajt. Att döma av deras facebooksida är jag inte heller den enda ledsna vegetarianen härute, så känner ni som jag – säg vad ni tycker genom att gå in på deras facebooksida här, genom att mejla dem på [email protected] eller genom att skriva under den här namninsamlingen mot beslutet.

Har ni inte testat vegofiléerna skynda till affären så att ni hinner åtminstone testa dessa finfina fejkfiléer innan de tar slut, för de är riktigt goda!

anamma vegofiléer, behåll vegofiléer, skriv under, veganskt, vegetariskt, vegofiléer,

Kommentera

Publiceras ej